Letní tábor 2024

Popis cesty autem na tábořiště

Jelikož někteří z vás možná pojedou vlastním vozem na táborovou brigádu, povezou dítě na tábor anebo zpět, určtě se vám bude hodit popis cesty z Prahy.

1. Najeďte na dálnici D4 a projeďte se po celé její délce až na samotný konec za Dubencem.
  2. Dále pokračujte po silnici I/4 skrze Milín, Chraštice, Chraštičky a Čimelice, abyste u Mirotic opět najeli na další část dálnice D4.
  3. Pokračujte dále po dálnici D4, ze které se na kopci u Nové Hospody nepozorovaně stane silnice R20.
  4. Po R20 a později po I/20 pokračujte až do Písku.
  5. Projeďte pískem stále rovně po hlavní silnici (I/20) ve směru na Protivín, Vodňany a České Budějovice.
  6. Sledujte ukazatele a nezapomeňte odbočit na Vodňany.
  7. Skrze Vodňany projeďte po hlavní silnici a pokračujte po silnici č. 141 směrem na Bavorov.
  8. Dávejte pozor na cestu. Silnice je úzká, krajnice mnohde zcela chybí a často zde lze potkat autobusy či nákladní vozy. Ve Sviněticích potkáte velmi ostrou a špatně značenou zatáčku z vašeho směru vlevo.
  9. Skrz Bavorov projeďte opět po hlavní silnici. Dávejte pozor, silnice vede přes náměstí diagonálně, chodci ji často ignorují, uličky jsou místy úzké a kočičí hlavy kloužou.
  10. Z Bavorova vyjíždíme stále po silnici 141 ve směru na Strunkovice nad Blanicí. Až do Strunkovic ale zajíždět nebudeme, není tam nic zajímavého. Držte se stále na hlavní silnici ve směru na Prachatice.
  11. Projedete obcemi Žíchovec a Těšovice a za Těšovicemi potkáte kruhový objezd, po kterém se vydáte třetím výjezdem, tedy vlevo.
  12. Vítejte na silnici 145, nenechte se moc unést náhlou šířkou silnice, pozorně sledujte ukazatele a sledujte odbočku na Vitějovice. Je to prudká zatáčka vpravo před čerpací stanicí a malé parkoviště před památníkem svádí k odbočení o něco dříve, než je vhodné.
  13. Po odbočení opět sledujte ukazatele a po cca 500 metrech budete odbočovat opět na Vitějovice, tentokát vlevo.
  14. Touto odbočkou jste se konečně dostali přímo do Vitějovic. Gratulujeme. Skrze Vitějovice projeďte opět po hlavní silnici. Je to směr Vrbice, ale mnoho ukazatelů nepotkáte.
  15. Nyní je čas vyhledat místo na zaparkování a zbytek cesty urazit pěšky. Do cíle zbývají přibližně 3 km. Parkování v lese je zakázáno.
  16. Přibližně 200 m za cedulí označující konec obce, před začátkem stoupání, se nachází odbočka vpravo na lesní cestu. Po stejné cestě vede též zelená turistická značka. Odbočte na ni.
  17. Po lesní cestě pokračujte ještě cca. 3 km. To, že vidíte z cesty skautský tábor ještě neznamená, že je to ten náš.